joi, 6 martie 2008

Am revenit

Dupa o vacanta indelungata...am revenit cu niste idei noi.
Am fost plecat la Piatra-Neamt....La prima vedere e un oras linistit unde nu crezi ca prea multe chestii se pot intampla..dar te inseli grav...lumea e mai rea ca aici...copii drogati prin cluburi care se bat pentru o simpla bucata de putza care nici nu e a lor...si care daca nu ii faci cinste cu un jack cu red bull nici nu te baga in seama...bine ca tre sa mai ai si cheile la bmw,merz sau audi p masa....poate poate prinzi si tu ceva in seara asta....Asaaaa...si sa revenim la copiii...stateam intr-o seara si o asteptam p nebuna mea...didy...cand deodata au iesit niste pusti...sa se bata...ca bagami-as...rude...morti..raniti...:)))).....si se fugareau ca prostii p aklo prin parcare si au realizat ca fug degeaba...si intr-un final s-au urcat in taxiuri si au plecat...copii prosti....si din cate am inteles...fata pt care se bateau...a plecat cu altu intr-un final....deci...iar...COPII PROSTI:))))Nush...totul e asa de obisnuit aklo...daca iesi intr-o seara intr-un pub select..defapt singurul din Piatra Neamt,Gatsby,unde au un ceai f bun:>,:P,o sa vezi toate fitzele din orasul ala...si cum intri..deja incep privirile de greatza...si studiile asupra ta si te duci si te retragi si tu intr-un coltzisor unde scapi de privirile dubioase si incerci si tu sa te concentrezi la ceaiul cald aromat si tigara p care deabia ti-ai aprins-o in care se regasesc gandurile si supararile din ziua respectiva.
Apoi...te asteapta noua inovatie adusa in acel oras...TELEGONDOLA...care pt 150 mii iti face un tur rapid al orasului....nu am incercat-o pt ca deja eram satul sa vad orasul ala...nu imi mai trebuia sa ma urc in telegondola:P.
In concluzie....Piatra Neamt sucks:)))))....sper ca v-a placut articolul....si...o sa revin cu altele:P
PS: Miss u Didy:D:-"

Niciun comentariu: