miercuri, 13 februarie 2008

Gigi

Cum l-am cun eu p Gigi..prietenul meu imaginar:Era o seara memorabila de Kristal.Eram cu soldatzeii mei....agitandu-ne pe acolo...incercand sa descoperim frumusetea muzicii de club...in magia vibratiilor ce ne facea sa avem o stare halucinanta doar prin beat-urile ce ne impanzeau urechile si inimile de sunet...si...dupa putina zbenguiala....ne-am hotarat sa iesim putin afara...sa mai luam o gura de aer...atmosfera nebuna inauntru..si din vorba in vorba....din gura de apa in gura de apa...ca asa e moda in club...apa plata:))...care nici aia nu se stie dk e plata sau e de la chiuveta de la baie:))).....asa....ne mutam p o banca...ca sa povestim ce am mai facut etc...La un moment..fiind "raciti"...un prieten a avut grija de noi si ne-a adus niste "antibiotice"...ma uitam cam ciudat la ele...dar am fost asigurat ca doar asa imi pot face prieten imaginar....si cum ma plictisisem de Hitler....ca incepuse sa imi bage in cap de acum cum sa cuceresc piata alimentara a pufarinelor...am zis sa fac cunostinta cu Gigi asta.Era cam timid la inceput...nu prea vroia sa iasa...a trebuit sa mai iau eu un gat de vodca cu Santal de mere pt a face cunostinta totala cu el.Era un animal...din specia bibistrocel..putin zburlit...cu urme albe pe nari...probabil venea de la vreo brutarie ceva...:))):-"....avea o voce suava.....:)))).....si o privire ce te facea sa zbori spre alte lumi.Dupa lungi discutii...app...ramasesem doar eu cu el p banca.....ne-am dat seama ca ne potrivim unul cu altul...si am hotarat ca el sa se mute la mine si sa apara de fiecare data cand sunt racit si tre sa imi iau "antibioticele" sau "calciul efervescent":)))Ne-am continuat distractia in seara aia...si totul a fost frumos...pana cand a cunoscut-o p Viorica....dar...ea este o alta poveste...:)

Niciun comentariu: